sábado, 17 de mayo de 2014

Poemes originals d'alumnes de 4t d'ESO

     
  HAIKÚS I TANKES
La alegria
va i ve i no es deté
com el somriure de cada dia
jo et vull per a mi
tots els dies de la meua vida. 
                                                     Saba Khundoo


Dolça nuesa
   de tan bonica bellesa
em sembla una princesa.
Qui podria haver imaginat 
que al seu costat estaria jo gitat.
                                        Almudena Fito Murciano.




Acrònim
Mar en calma
              A veure parlar l'ànima.
                   Riu que li costa sobreviure
                          Intenta no traure't un somriure.
          Natura valenta i forta
             A vegades camina torta.


L' amor
Sense tu no passa l'hora,
sense tu no veig la mar,
sense tu mariner de l'alba
que el meu cor has furtat.
No sé on buscar-te,
trobar-te difícil serà.
Encara que per la mar navegues
el meu amor tindràs.
Espere vore't prompte,
que no es faça molt tard
que aquesta pena de no vore't
al final em matarà.  

                            Raquel Morales


Són les línies del teu cos,
el model de les meues ànsies
el camí dels teus petons
i l'imà de les meues mirades.
Sent, en cenyir la teua cintura
un desig que em mata
que volgués tenir en una abraçada
tot el teu cos i la teua ànima.
                                               Vicent Navarro

Sentir,

 sentir que la teua mà és la meua carícia,

sentir que el teu somni és el meu desig,

sentir que la teua mirada és el meu descans,

sentir que la teua boca és el meu refugi.

Sentir que existeixes...

sentir que visc per estimar-te.
                                      Irene Bayona

 
Si el tacte, vista i soroll perd
per a què seguir vivint
si el teu amor ja no tinc.
                          Jorge Gilabert

L´amor no es pot explicar amb paraules
simplement el sents i és incontrolable.
L´amor és un sentiment que fa feliç a aqualsevol persona del món
i no es demostra amb paraules
sinó amb accions.
                                          Carla Trigo


T'estime sense condicions ni reserves,
sense raons ni preguntes.
Pel sol fet d'estimar-te
d'aquesta manera t'estime.

                                                  RUTH FUENTES

No hay comentarios:

Publicar un comentario